pondělí 7. září 2015

SUPA SUPA polévkárna - Soup bistro v Plzni

Už delší dobu máme v Plzni polévkárnu s úžasným výběrem jídel, která se akorát aktuálně přestěhovala na nové místo. Podle názvu je jasné, že hlavní roli mají polévky, které jsou do sychravých dní jako dělané, ale najdete tam také nabídku jídel slaných i sladkých. Denně jsou v menu 3 polévky, z kterých je jedna vždy bezlepková, vegan či vegetariánská a samozřejmě také všežravá varianta. Menu se každý den mění. Můžete si říct o malou misku s 300 ml nebo velkou 500 ml. A samozřejmě pro větší hladovce jsou v nabídce také 2 hlavní jídla s nabídkou menší či větší porce a také menší moučníky v podobě sušenek, koláčů nebo muffinů. Celkově bistro vypadá velmi útulně, nábytek i nádobí z Ikey (moje oblíbená :D) - trochu v retro stylu a uprostřed bistra netradičně strom. Dnes jsme tu byli s přítelem na obědě, kolem obědové 12 hodiny a měli plno, ale fronta se rychle hýbala i lidé se rychle střídali u stolů, takže místo jde najít hned, což u mě získávají hned plus navíc :D Určitě jsem zde nebyla naposledy :)
A kde je najdete? SupaSupa, Dřevěná 3, Plzeň (v centru města, v boční ulici u náměstí Republiky)
www.supasupa.cz




Dala jsem si velkou misku (500 ml) veganské a zároveň bezlepkové pastiňákové polévky s praženým sezamem a chilli. Nejsem moc na ostrá jídla, ale tahle byla akorát a pastiňák jsem ochutnala úplně poprvé a taky mi pěkně zachutnal :) Měli jsme i štěstí, že bylo po polévkovém festivalu, a tak zbylé pečivo bylo zdarma (a bylo i měkké, i když bylo den či dva staré!)


Přítel si dal bramborový krém s lososem a koprem (který mu chutnal, ale po ochutnání mé polévky uznal, že mám lepší :P) a k pití jsme si dali výborný 100% jablečný mošt. V denní nabídce (toto pondělí) nabízeli ještě čočkovou polévku s klobásou, zeleninové karbanátky s červenou čočkou a jogurtovým dipem (vege) a sýrové vinné špecle s tyrolským špekem.


A samozřejmě ani nechybí limitovaná nabídka moučníků. Neodolala jsem švestkovému muffinu, který byl výborný a jemný. Ale také chutně vypadaly špaldové sušenky s čokoládou :) Myslím, že se brzy můžete těšit na další fotodokumentaci z návštěvy této polévkárny :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!