úterý 15. září 2015

Muffiny z arašídového másla

Měla jsem překvapivě den volna, který jsem oslavila várkou veganských muffinů. Už dlouhou dobu jsem chtěla zkusit muffiny s arašídovým máslem, ale internet překypuje různými recepty a nemohla jsem si vybrat, až jsem narazila na stránku Veggie and the Beast. Muffiny se mi povedly hned napoprvé. Příště bych možná jen přidala navíc arašídy nebo pokapat samotným arašídovým máslem, aby měly větší arašídové grády. Jinak nemají chybu!




Ingredience (přesně 12 muffinů)
  • 1 a 3/4 šálku celozrnné mouky
  • 1 lžička prášku do pečiva bez fosfátů
  • 1 lžička jedlé sody
  • 1/4 lžičky soli
  • 1/4 lžička mleté skořice
  • 1 rozmačkaný banán
  • 2/3 šálku vanilkového / čokoládového sójového mléka
  • 1 lžíce rozmixovaného lněného semínka s 3 lžícemi teplé vody
  • 1/4 šálku vody
  • 1/3 šálku arašídového másla
  • 1/2 šálku třtinového cukru
  • 1 lžička vanilkového extraktu
posypka
  • 2 lžičky třtinového cukru
  • 1/4 lžičky mleté skořice

Postup
Předehřejeme si horkovzdušnou troubu na 180 stupňů. Rozmixované lněné semínko smícháme s teplou vodou a necháme 5 minut odstát. Mezitím si smícháme suché ingredience (mouku, sůl, prášek do pečiva a jedlou sodu. V jiné míse smícháme důkladně rozmačkaný banán vidličkou, sójové mléko, arašídové máslo, lněné semínko, třtinový cukr a vodu. Obě směsi spojíme, promícháme a naplníme košíčky na muffiny do 3/4 (hodně vyskočí). Navrch všechny ještě posypeme cukrem smíchaným se skořicí. Pečeme ve vyhřáté troubě 20 minut dozlatova.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!