pátek 10. července 2015

Rukolové pesto

V těchto vedrech, co poslední dobou vládnou, jím snad pořád dokola zmrzlinu, nanuk, zmrzlinu, nanuk, pak nějaký ten salát a posledně jsem si udělala těstoviny s pestem z rukoly, která se mi válela v lednici (znáte ty giga balení, kdy ani ne půlku dáte do salátu, a pak Vás ten zbytek straší pokaždé, když otevřete lednici :D). Proto jsem byla nadšená z červnového F.O.O.D.u, kde hned na obálce na mě koukaly špagety s pestem - a uvnitř byly hned čtyři úžasné recepty na pesta. A tady je jeden z nich. Na pestu je úžasná jeho rychlá příprava. A když zbude, tak ho můžeme schovat na jindy. Prostě moje láska :D - nemusíte ho dávat jen na těstoviny, ale taky jako podklad na pizzu nebo na opečenou bagetku jako pomazánku :) Pokud budou panovat pořád taková vedra, tak asi jiné druhy receptů tady nečekejte ;)




Ingredience
  • 150 g rukoly
  • několik lístků čerstvé bazalky
  • 50 ml olivového oleje
  • 1 stroužek česneku
  • 20 g kešu oříšků, nasucho opražené
  • sůl a pepř

Postup
Opláchneme a usušíme rukolu a bazalku. Opražené kešu oříšky rozmixujeme. Přidáme nakrájený česnek, rukolu, bazalku, olej, sůl, pepř a všechno rozmixujeme dohladka. Hotovo a smícháme s těstovinami. Vegetariáni mohou přidat parmazán, který pesto ozvláštní, ale já mám ráda tuto veganskou verzi, kde vynikne chuť oříšků a rukoly ;)

2 komentáře:

  1. Dala bych si! Sice rukolu nemusím, ale těstoviny s pestem jsou super. :3
    Vlastně jsem je měla vždy jen někde na návštěvě nebo v restauraci, doma ne. To musím napravit. :p

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá skvěle, bych si dala hned! :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!