sobota 11. července 2015

Ovesné cookies s čerstvými třešněmi

Po dlouhé době jsem vyzkoušela opět jeden z Dewiiných veganských receptů, protože jsme měli doma přebytek třešní a bublaninu se mi dělat nechtělo (i když jsem ji přednedávnem stejně upekla :D). Na cookies v tomhle vedru asi má chuť málokdo, ale byly zatraceně dobrý. Nejsou to přímo vysušené sušenky, protože třešně pustí šťávu, ale i tak jsou vynikající. Na výlety do batůžku jak dělané :)




Ingredience (cca 25 cookies)
  • 1 a 1/2 hrnku pšeničné celozrnné mouky
  • 1 a 1/2 hrnku jemných ovesných vloček
  • 1/2 hrnku třtinového cukru
  • 2 lžičky kypřícího prášku bez fosfátů
  • 1 lžíce mleté skořice
  • špetka soli
  • 1/4 hrnku rostlinného oleje
  • 2/3 hrnku rostlinného mléka
  • 1/2 zralého banánu
  • 1 hrnek třešní, nakrájených
  • 1/2 hrnku čokolády, nakrájené

Postup
V míse smícháme celozrnnou mouku, ovesné vločky, třtinový cukr, prášek, skořici, sůl a nakrájenou čokoládu. V jiné míse rozmačkáme banán vidličkou a rozšleháme, přilijeme olej a mléko. Obě směsi smícháme dohromady a zamícháme nakrájené třešně. Z těsta lžícemi vytvarujeme kuličky a rozplácneme na plechu vyloženým pečícím papírem. Pečeme v horkovzdušné troubě předehřáté na 170 stupňů 15 - 20 minut.

2 komentáře:

  1. Vypadaj suprově. :3
    Škoda, že už se tenhle rok ke třešním asi nedostanu. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty musí chutnat skvěle! :)
    Před 20ti dny jsem měla 10 kilo třešní. Jsem se jimi cpala od ráda do večera :D Teď už je po nich :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!