neděle 24. srpna 2014

Brownies z fazolí adzuki

Fazolové brownies jsem chtěla dlouho zkusit, ale zároveň jsem se obávala, že mi nebude chutnat. Četla jsem komentáře, že chuť fazolí nejde vůbec poznat. Nu, zkusila jsem a chuť fazolí cítila. Ale na druhou stranu, bylo výborné. Opravdu. Pro recept jsem samozřejmě nesahala daleko, ale zkusila hned ten od Dewii :)



Ingredience
  • 2 plechovky fazolí adzuki (500 g)
  • 1 hrnek celozrnné špaldové mouky
  • 1/2 hrnku holandského kakaa
  • 1/2 hrnku třtinového cukru
  • 2/3 rostlinného mléka
  • 1/3 rostlinného oleje
  • 100 g nasekané hořké čokolády (vegan složení)
  • 1 lžíce kypřícího prášku bez fosfátů
  • 1 rozmačkaný banán
  • špetka soli
na ozdobení
  • 100 g rozpuštěné hořké čokolády (vegan složení)
  • hrst nasekaných pistácií

Postup
Fazole propláchneme a dáme do hlubší mísy. Přidáme rozmačkaný banán, mléko, olej a vše rozmixujeme ponorným mixérem dohladka. V jiné míse smícháme mouku, kakao, třtinový cukr, kypřící prášek, nasekanou čokoládu a sůl. Tekutou směs smícháme se sypkou a vše promícháme. Vlijeme na plech vyložený pečícím papírem a dáme péct do předehřáté horkovzdušné trouby na 175 stupňů cca 20 - 25 minut. Mezitím si rozpustíme 100 g hořké čokolády v horké lázni a nasekáme pistácie na drobno. Až hotové brownies vychladne, polijeme ho rozpuštěnou čokoládou a posypeme nasekanými pistáciemi.

1 komentář:

Děkuji za každý komentář!