pátek 28. února 2014

Jablečné muffiny se skořicí

Po delší době jsem zase upekla muffiny, tentokrát podle Dewii. Musim se přiznat, že tu mám v receptech opravdu skluz a ještě jsem sem nedala ani recept na výborné snídaňové muffiny. Ale tyto jsem teď dělala naposledy (i když asi tak před 3 týdny :D ) a strašily mi tu fotky. Skořice k jablkům sedí perfektně, takže se do nich určitě pusťte! Jen mě překvapilo, že byly také více vláčnější než jsem zvyklá, ale taky mě mohlo napadnout, že za to můžou ty jablka :D



Ingredience
  • 280 g mouky (1:1 hladká a celozrnná)
  • 80 g třtinového cukru
  • 250 g jablek
  • 250 ml rostlinného mléka
  • 5 lžic rostlinného oleje
  • 1 sáček vanilkového pudingového prášku
  • 1 lžíce kypřícího prášku do pečiva bez fosfátů
  • 1 lžíce mleté skořice
  • 1/4 lžičky soli

Postup
Horkovzdušnou roubu si předehřejeme na 180 stupňů a vyložíme si plech košíčky na muffiny. Smícháme zvlášť sypké ingredience a zvlášť mokré, pak spojíme. Naposled přidáme nakrájená jablka na kostičky (já jsem je i oloupala, ale to není nutné). Naplníme košíčky a dáme péct na 20 - 30 minut, otestujeme špejlí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!