pátek 15. listopadu 2013

Čokoládové muffiny

Také máte neustále chuť na čokoládu? Nebo jenom já jsem takový čokoholik? :D Jednou jsem brouzdala na netu tak dlouho, až jsem dobrouzdala na muffiňáckou stránku - www.muffinarium.cz, kde je to pro muffinožravce prostě ráj :D (opravdu nevím proč, ale muffiny si u mě prožraly až srdci :D) nechala jsem se inspirovat čokoládovými muffiny, které jsem udělala z rostlinných surovin :) a zatím jsou to mé nejpovedenější (i tatínek, zapřísáhlý masožravec! a odpůrce všeho zdravého, natož veganského, je "zblajznul" raz dva :D) - no, tenhle recept také nepatří mezi zdravá jídla, ale což. Když je chuť, tak proč se trápit ;)



Ingredience (cca 12 muffinů)
  • 250 g hladké (celozrnné) mouky
  • 100 g třtinového cukru
  • 1 zralý banán
  • 100 ml rostlinného mléka
  • 85 g rostlinného oleje (ano, vážila jsem to :D)
  • 1 sojový jogurt (125 ml)
  • 2 lžičky prášku do pečiva
  • 200 g hořké kvalitní čokolády (nebo na vaření z Lidlu :)

Postup
Jednu polovinu čokolády rozpustíme ve vodní lázni a necháme zchladnout, druhou rozsekáme na kousky. Smícháme suché a mokré ingredience zvlášť. K tekuté směsi přilijeme rozpuštěnou čokoládu (část si můžeme schovat na zdobení na konec) a k suché kousky čokolády. Obě směsi smícháme a pečeme ve vyhřáté troubě na 180 stupňů 20 až 25 minut.

2 komentáře:

  1. Ďakujem za recept, musím zajtra vyskúšať :) Pozývam Ťa do mojej GIVEAWAY: TU

    OdpovědětVymazat
  2. Uá ty vypadaj božsky..jinak za focení v muzeích se neplatí,alespon u nás ne:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář!