neděle 22. září 2013

Melounový salát s tofu

V létě mým (mimo borůvek) zbožňovaným ovocem / zeleninou (?) není nikdo jiný než sám veliký vodní meloun! (samozřejmě žlutým také nepohrdnu :D ). V létě se ho nehorázně přejídám a jednou jsem měla chuť na salát a doma jsem měla už tři dny v osolené vodě tofu (vodu jsem samozřejmě každý den vyměňovala!! ;) Takže pro "nevegany" je to jakoby ovocný salát s balkánským sýrem ;) Tak koukejte, co jsem z toho vykouzlila, ale nic profesionálního to teda není :D (toho se totiž ode mne nikdy nedočkáte :D ) - spíše pro inspiraci...


Ingredience
  • čtvrtka vodního melounu
  • 1 balení natural tofu (naležené alespoň přes noc v osolené vodě)
  • hrst dýňových semínek
  • hrst slunečnicových seminek
  • citrónová šťáva

Postup
Tofu nejlépe naložíme v osolené vodě několik dní (každý den vyměňovat vodu!). Čtvrtku melounu nakrájíme na kostičky s mícháme s nakrájeným tofu se semínky a pokapeme citronovou šťávou. Hurá na něj!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!