středa 11. září 2013

Kakaové muffiny

Po vanilkových vegan-muffinech jsem neodolala a musela jsem zkusit obdobnou verzi - a to s kakaem! Recept jsem ukradla na tomto chutném blogu (TU!) a na tento blog se určitě s hladem podívejte, protože odtud čerpám spoustu chutných receptů, které stojí za vyzkoušení, opravdu doporučuji (menší reklama :D). Muffiny jsem si připravovala na festival v Trutnově v srpnu spolu s celozrnnými rajčatovými muffiny (kterých jsem měla moc až zplesnivěly chuděrky a můj milej kamarád je všem v opilosti na festivalu nabízel o.O :D, doufám, že je nikdo nejedl nebo mě ještě zažalujou :D ), ale kakaové zvítězily! Padly hned první den a chutnali i už zmíněnému kamarádovi, který veganstvím tak trochu pohrdá :D 



Ingredience (cca na 9 muffinů)
  • 1 hrnek sójového mléka
  • 1 hrnek hladké špaldové mouky
  • 1/3 hrnku rostlinného oleje
  • 3/4 hrnku třtinového cukru
  • 1/3 hrnku holandské kakaa
  • 1 lžička prášku do pečiva (bez fosfátů)
  • špetka soli
  • 1/4 lžíce mandlového extraktu (já dala vanilkový, na mandlový si musím našetřit :D )

Postup
A všechno jako vždycky - smíchat dohromady mokré přísady (olej, mléko, extrakt) a zvlášť suché (cukr, mouka, kakao, prášek, sůl) a pak všechno smíchat, drobné pucky necháme - vypečou se. Hodíme do horkovzdušné trouby vyhřáté na 180 stupňů na 20 minut.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář!